Skip to content

Sekretariat

Elżbieta Zielińska (Biuro nr 6)

Dane kontaktowe:
tel.: 32 211 84 07
mail: e.zielinska@sm-wola.pl

Obsługa spraw związanych z:

  • przyjmowaniem korespondencji od mieszkańców i podmiotów zewnętrznych,
  • przyjmowaniem skarg i wniosków,
  • udostępnianiem do wglądu lub wydawaniem odpisów Statutu i Regulaminów.

Wkłady

Agnieszka Błachut (Biuro nr 9)

Dane kontaktowe:
tel.: 32 740 90 82
mail: a.blachut@sm-wola.pl

Udzielanie informacji dotyczących:

  • rozliczeń wkładu budowlanego lub mieszkaniowego,
  • nominalnej kwoty umorzonego kredytu,
  • rozliczeń z najemcami lokali użytkowych,
  • o wolnych lokalach użytkowych,
  • wystawianie faktur z tytułu wymiany głowic termostatycznych, uzupełnienia zładu wody w instalacji c.o. (nośnik ciepła).

Windykacja

Alina Czyż (Biuro nr 5)

Dane kontaktowe:
tel.: 32 740 90 97
mail: a.czyz@sm-wola.pl

Udzielanie informacji dotyczących:

  • windykacji zadłużenia wobec Spółdzielni z tytułu opłat za korzystanie z lokalu.

Z-ca Głównego Księgowego

Danuta Majewska (Biuro nr 2)

Dane kontaktowe:
tel.: 32 740 90 94
mail: d.majewska@sm-wola.pl

Zakres pracy obejmuje między innymi:

  • prowadzenie rachuby płac, wynagrodzeń i innych świadczeń pieniężnych pracownikom Spółdzielni,
  • prawidłowe naliczenie i terminowe uregulowanie zobowiązań Spółdzielni o charakterze publiczno-prawnym,
  • terminowe regulowanie zobowiązań wobec innych podmiotów gospodarczych,
  • prowadzenie spraw ubezpieczeń majątkowych i pracowniczych.

Czynsze

Joanna Bitner (Biuro nr 9)

Dane kontaktowe:
tel.: 32 740 90 89
mail: j.bitner@sm-wola.pl

Udzielanie informacji dotyczących:

  • opłat za użytkowanie lokalu mieszkalnego,
  • rozliczeń wody oraz centralnego ogrzewania wraz z załatwieniem reklamacji związanych z ich rozliczeniem finansowym,
  • wysokość odsetek z tytułu nieterminowych wpłat,
  • wystawianie zaświadczeń o wysokości opłat za użytkowanie lokalu mieszkalnego,
  • udostępnianie osobom posiadającym tytuł prawny do lokalu loginu i hasła dostępu do Platformy Wymiany Informacji..

Członkowsko-mieszkaniowe i Kredyty

Agnieszka Matyasik (Biuro nr 5)

Dane kontaktowe:
tel.: 32 740 90 84
mail: a.matyasik@sm-wola.pl

Udzielanie informacji dotyczących:

  • bieżąca obsługa członków i osób nie będących członkami w sprawach członkowskich  i lokalowych (wystawianie zaświadczeń, udzielanie informacji, przyjmowanie wniosków),
  • wysokości normatywnej spłaty kredytu za dany rok oraz okresu jego spłaty,
  • terminu umorzeń wynikających z art. 10a ust.1 Ustawy z dnia 30 listopada 1995 r. o pomocy państwa w spłacie niektórych kredytów mieszkaniowych, udzielaniu premii gwarancyjnych oraz refundacji bankom wypłaconych premii gwarancyjnych,
  • zawieszenia spłaty kredytu,
  • wysokości odsetek z tytułu nieterminowych wpłat.

Administracja

Anna Salom (Biuro nr 1)
Specjalista ds. gospodarki i eksploatacji zasobami

Dane kontaktowe:
tel.: 32 211 98 39
mail: a.salom@sm-wola.pl

Zakres pracy obejmuje między innymi:

  • nadzór nad gospodarzami budynków w zakresie utrzymania czystości i porządku,
  • przyjmowanie skarg i wniosków dotyczących obsługi mieszkańców przez służby techniczne Spółdzielni i firmy zewnętrzne świadczące usługi remontowe,
  • przyjmowanie zgłoszeń o usterkach i awariach w lokalach,
  • przyjmowanie zgłoszeń związanych z naruszeniem Regulaminu Porządku Domowego oraz prowadzenie postępowania wyjaśniającego,
  • prezentację wolnych lokali.

Administracja

Andrzej Majkrzak (Biuro nr 1)
Inspektor ds. robót budowlanych i instalacyjnych

Dane kontaktowe:
tel.: 32 740 90 62
mail: a.majkrzak@sm-wola.pl

Zakres pracy obejmuje między innymi:

  1.  nadzór inwestorski w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji  i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
  2. nadzór nad wykonywaniem zadań przez konserwatorów oraz podmioty zewnętrzne w zakresie:
    •  energii cieplnej dla potrzeb centralnego ogrzewania i podgrzania wody,
    • instalacji wodociągowo – kanalizacyjnej,
    • instalacji gazowej,
  3. realizacja czynności administracyjnych polegających między innymi na prowadzeniu bieżącej ewidencji zgłaszanych awarii i niezwłocznym podejmowaniu działań związanych z zabezpieczeniem miejsc wystąpienia awarii oraz informowaniu o przewidywanych kosztach i sposobie ich usunięcia,
  4. okresowe lub kontrolne odczyty urządzeń pomiarowych.
Back To Top